خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان عنوان کرد: اولویت ما تکمیل زیر ساخت‌های موجود و خدمات مورد نیاز صنايع و اولویت بعدی بحث ساماندهی اصناف است.
کد خبر: ۹۵۳۵۶۷۰
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸

 

قزوین_ به گزارش بسیج، رضا صفاری مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین در مراسم افتتاح و کلنگ زنی چهار طرح صنعتي و پروژه عمراني که با حضور دكتر مقيمي سرپرست سازمان صنايع کوچک و شهرک های صنعتی ایران انجام گرفت در جمع خبرنگاران گفت: با حضور دكتر مقيمي دو واحد صنعتی در شهرک صنعتی کاسپین افتتاح شد؛ شرکت دانش بنیان سانا اندیشه سازان مجد تولید کننده ماشین آلات و تجهیزات آزمايشگاهی که محصولات آن به کشورهای همسایه و اروپایی صادر می‌شود و دیگری شرکت بل هلدینگ پارس که یک سرمایه گذاری خارجی ست و به صورت استیجاری در حال فعالیت بود که فعالیت خود را توسعه داده و امروز به بهره‌برداری رسید.

صفاری اظهار کرد: مجموعه پروژه هایی که در پارک صنعتی لیا به بهره‌برداری رسید مطالبه فعالان حوزه صنعت در پارک صنعتی لیا بود؛ زیر ساخت‌های اين شهرک بعد از سال ۹۵ به کندی پیش می رفت که با دستور استاندار و پیگیری سازمان صنايع کوچک با اعتباری بالغ بر ۵۷ میلیارد تومان ساماندهی معابر در فاز اول انجام شد.

وی افزود: پروژه دیگر بحث کارگاه‌های صنعتی است که نزدیک به سی کارگاه‌ است که در فاز اول با ۴۳۰ میلیارد کلنگ اجرایی ده کارگاه‌ به زمين زده شد که ظرف ده ماه به بهره‌برداری می‌رسد. 

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان تصریح کرد: در این کارگاه‌ها صنايع مورد نیاز واحدهای بزرگ مستقر می شوند و خدمات خود را ارائه می دهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اولویت ما تکمیل زیر ساخت‌های موجود و خدمات مورد نیاز صنايع و اولویت بعدی ما بحث ساماندهی اصناف و شهرک های صنعتی و تخصصی در استان است.

 

انتهای پیام/۱۰۰۴

ارسال نظرات
پر بیننده ها